sobota, 29 czerwca 2013

TAG: Moja najlepsza przyjaciółka i o mnie

Witajcie!
Tak jak już mówiłam w poprzednim poście chcę abyście bliżej nas poznali, dlatego mamy dla was tag moja najlepsza przyjaciółka i o mnie. Będziemy odpowiadac na 25 pytań.

Dobra zaczynamy.

1. Jak i gdzie się spodkaliście?
Spodkaliśmy się na rozpoczęciu pierwszej klasy podstawówki.

2.Jakie jest Wasze najlepsze wspólne wspomnienie ?
Koncert Paramore w Warszawie. Biwak na Mazurach.

3.Opisz siebie w jednym słowie.
martini- szalona
redhead- uparta

4.Wasza ulubiona marka kosmetyczna.
Rimmel, Maybeline, Bourjois, Miss Sporty, Soraya

5.Co was w sobie denerwuje?
Mnie w redhead denerwuje to, że nie wie czego chcę, jest niezdecydowana.
Za to mnie w martini denerwuje to, że jest czasami denerwująca, leniwa i uparta jak osioł.

6.Jak mogłybyście gdzieś razem pojechać gdzie by to było?
LA i NY

7.Najlepszy kawał, żart z którego tylko wy się śmiejecie.
My się ze wszystkiego śmiejemy :D

8.Komu zajmuje dłużej wyszykowanie się rano?
redhead

9.Ulubiona pora roku?
wiosna i lato

10.Ulubiona piosenka?
martini- Paramore - Fast in my car
redhead- Florance + The Machine - Over The Love

11.Komedia, horror czy filmy romantyczne?
Wszystkie trzy gatunki.

12.Ulubiony film?
Trzy metry nad niebem i Tylko ciebie chcę.

13.Od ilu lat się przyjaźnimy?
7 lat

14.Czy mamy podobne/wspólne cechy?
Mamy podoby charakter :)

15.Do kogo się zwracasz, gdy jest ci smutno?
Do przyjaciół.

16.Ulubiona część garderoby?
Buty !

17.Czy macie zwierzątko?
Tak

18.Ulubiony przedmion w szkole?
martini- wf
redhead- plastyka

19.Ulubiony napój?
tymbark, frugo itp

20.Czy uprwiacie jakieś sporty?
martini- siatkówka 
redhead- leżing :)

21.Ulubione perfumy?
Beyonce.

22.Czy mówicie w innych językach?
Tak, po angielsku i niemiecku

23.Czy macie rodzeństwo?
Tak

24.Ile macie wzrostu?
martini- 171 cm
redhead- 169,5 cm

25.Jaką masz średnią?
martini- 4.60
redhead- 4.69

2 komentarze: